26 |
Valorile atribuite campurilor trebuie sa fie de acelasi tip ca si campul.
Tipurile pot fi univaloare (incep cu SF) sau multivaloare (incep cu MF)
Tipurile recunoscute de VRML sunt:
SFBool |
TRUE sau FALSE |
SFColor |
r g b (unde r,g,b iau valori în [0..255]) |
SFFloat |
un real. Ex. 13.75 |
specifica o singura, necomprimata, bidimensionala imagine de pixeli. |
|
SFInt32 |
un intreg pe 32 de biti |
SFNode |
un nod |
SFRotation |
nx ny nz alpha. Primele 3 valori (nx ny nz) specifica un axa de rotatie sub forma unui vector 3D normalizat. A 4-a (alpha) specifica unghiul de rotatie in radiani. |
SFString |
Un sir delimitat de ". Ex. "unu, doi, trei" |
SFTime |
numarul de secunde de la o anumita origine. De regula trecute de la 1 ianuarie 1970 ora 00.00.00 GMT. |
SFVec2f |
un vector 2D cu componente reale (separate de spatiu). Ex. 1.2 2.3 |
SFVec3f |
un vector 3D cu componente reale(separate de spatiu). Ex. 1.2 2.3 2.67 |
MFColor |
|
MFFloat |
|
MFImage |
|
MFInt32 |
|
MFNode |
|
MFRotation |
|
MFString |
|
MFTime |
|
MFVec2f |
|
MFVec3f |
|
© Cornel Mironel Niculae, 2003-2008
13-Nov-2009