Valori

26

    Valorile atribuite campurilor trebuie sa fie de acelasi tip ca si campul.

    Tipurile pot fi univaloare (incep cu SF)  sau multivaloare (incep cu MF)

    Tipurile recunoscute de VRML sunt:

SFBool

TRUE sau FALSE

SFColor

r g b (unde r,g,b iau valori în [0..255])

SFFloat

un real. Ex. 13.75

SFImage

specifica o singura, necomprimata, bidimensionala imagine de pixeli. 

SFInt32

un intreg pe 32 de biti

SFNode

un nod

SFRotation

nx ny nz alpha. Primele 3 valori (nx ny nz) specifica un axa de rotatie sub forma unui vector 3D normalizat. A 4-a (alpha) specifica unghiul de rotatie in radiani.

SFString

Un sir delimitat de ". Ex. "unu, doi, trei"

SFTime

numarul de secunde de la o anumita origine. De regula trecute de la 1 ianuarie 1970 ora 00.00.00 GMT.

SFVec2f

un vector 2D cu componente reale (separate de spatiu). Ex. 1.2 2.3

SFVec3f

un vector 3D cu componente reale(separate de spatiu). Ex. 1.2 2.3 2.67

MFColor

 

MFFloat

 

MFImage

 

MFInt32

 

MFNode

 

MFRotation

 

MFString

 

MFTime

 

MFVec2f

 

MFVec3f

 

© Cornel Mironel Niculae, 2003-2008

13-Nov-2009